lv | ru

Stabila nervu sistēma

  • Saldumu lietošana un depresija

    Pasaulē veikti daudzi pētījumi, kas apliecina, ka gan saldumu, gan mākslīgo saldinātāju lietošana izraisa garastāvokļa traucējumus un pat klīniski apstiprinātu depresiju
    Daži piemēri: 

    • Vīriešiem, kas ikdienā lieto vairāk kā 67g cukura, ir par 23% lielāks depresijas risks nekā tiem, kas lieto mazāk kā 40g cukura.
    • 2011.g. Spānijā publicētā pētījumā depresijas cēloņi tika saistīti ar konditorejas izstrādājumu patēriņu.

    Turpinājums šeit.

  • Stresa bioķīmijā būtiskas uzturvielas

    Mūsdienās #stress ir izplatīta parādība un tas nozīmē, ka organisma iekšējā pret-stresa reaģēšanas sistēma bez apstājas saņem draudu signālus un strādā nepārtrauktā režīmā, nespējot atjaunoties. Hronisks stress var radīt dažādus veselības traucējumus, piemēram, depresiju, izdegšanu, trauksmi, galvassāpes (arī migrēnu), sirds un asinsvadu slimības, iekaisumus un citas problēmas. Lai mazinātu pārmērīga stresa nevēlamās izpausmes, rīkojies sava organisma labā.
     

    Turpinājums šeit.

  • Kā vecākiem tikt galā ar stresu, sākoties mācību sezonai?

    Avots: delfi.lv

    Daudziem pieaugušajiem pārdomājot darba nedēļā veicamos uzdevumus, acu priekšā joprojām ir nedēļas dienu plānojums kā skolas dienasgrāmatā. Mācību gada sākumu kā trauksmainu un strespilnu uztver ne tikai skolēni, bet arī viņu vecāki. "Sākas! Jau atkal! Un ilgs veselus 9 mēnešus!"

    Turpinājums šeit.